Salam 2013

Posted: January 1, 2013 in Uncategorized

Selamat tahun baru semua… Ada beza ke semalam dgn hari ni.. Hihihi… Tepuk dada tanya selera… Malam tadi layan bunga api tak? Dah jadi acara wajib.. Setiap kali ada keraian bunga api yg kembang besar2 di ruang udara musti jadi tumpuan..

Depavali baru2 ni pun tak kurang hebatnya… Tahun lepas lain macam sket peginye.. Bedentum dentam… Dulu2 raya cina je denga dentum dentam… Lepas tu raya melayu plak… Skang ni raya india plak..

Meriah sungguh Malaysia… Ada yg terhibur.. Tak kurang jugak yg mengelupur.. Anti sosial kah… Oh.. Mungkin ada anak kecik dlm rumah.. Tak senang nak tido… Bila dah jaga si kecil tu.. Nak plak bangse kuat meragam.. Mak bapak jadi tensen… Erm.. Masing2 punya hal.. Jadi bagi yg begumbira tu sila berpadan lah.. Ingat sekeliling.. Tak salah nak berhibur.. Man-man sudah…

Anyway selamat tahun baru semua.. Bagi bakal pengantin plak.. Boleh lah cuba2 perkhidmatan kami… Ada pakej indah buat anda sempena tahun baru ni…

Taip YEAR2013 jarak NAMA dan hantarkan ke 0183794793 utk dapatkan special promo.. Sah sehingga 31 Jan 2013. .🙂

Salam…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s