pOtOpOyO @ Kg Melayu Subang

Posted: January 4, 2012 in Uncategorized

image

image

image

image

image

Hi… (menyapa cara orang putih nampak)!!!

Assalamualaikum…

Kali ni yeklah tugasan area Kg Melayu Subang… Pasangan muda dan comey molek ni memang sangat riang… Nak-nak plk pengantin pompuan kita ni… riang sepanjang masa.. Itu yg kita mahu…

Walaupun pOtOpOyO baru je selesai tugasan di Melaka pada hari sebelumnya dan tiba di KL pukul 3 pagi… tugasan ini tetap dijalankan dengan penuh tekun… Kualiti tetap keutamaan kami… Keletihan sebelum ini lenyap serta merta tatkala jari sibuk memicit pepunat camera.. (sila baca dalam bentuk  yang bergema-gema, utk kelihatan lebih dramatik!!)

Tahniah buat pasangan comey molek.. Walaupun tak dpt begambar dengan kuda.. sesi pengambaran tetap berjalan lancar!!! (ada ka nak cas kiteorang rm500 kaau nk begamba ngan kuda!!! Ceh.. Begamba dengan ayam mak aku kat kampung lagi cantik lah weh!!! Free je.. Lepas tu siap bleh sembelih lagi buat gulai!? Haha…

Tahniah!! Tahniah dan Tahniah!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s