pOtOpOyO @ Kedah

Posted: December 1, 2011 in Uncategorized

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Selesai saja sesi outdoor kat Perlis.. Aku ngan Adip (pOyOgrapher) bergegas pulak ke Kedah.. Jam menunjukkan pukul 5.46, mengikut perancangan seblom pukul 6.00 kena gerak.. Sebab majlis akad nikah akan berlansung lepas Isya’..

Alhamdulillah kami tiba ke destinasi tepat pada masanya… Trima kasih kepada pengantin yg dengan cekapnya memaksa spupu beliau datang jemput kita orang… Kalu tak, mau sesat barat kami jadinya… Silap2 pengantin dah tido baru kitaorang sampai… Kalu itu macam, datang pulangkan duit je lor~

Setelah berehat dalam sejam lebih, tugasan pun bermula.. Waktu acara akad nikah berlansung.. tiada shot pengantin salam tok kadi.. sebabnya tok kadi mengambik option akad nikah tanpa berjabat tangan… Bukannya tok kadi ni sombong mahupun bongkak!! Hahaha!!! Cuma mungkin dia nk buat kelainan.. Ini kali pertama aku mengalaminya… Fuhh!!!

Syukur tuhan, majlis berlansung penuh meriah.. Beduyun-duyun umat datang meraikannya.. Tahniah utk pasangan yg comey lotey.. Smoga bahagia!!!

Daaaa!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s