pOtOpOyO @ serting

Posted: July 7, 2010 in Uncategorized

Agak lamo aku perap ini gamba.. job kali ni yeklah kat Serting, Negeri Sembilan. Kebetulan plak dekat ngan umah uwan aku kat Sg. Lui.. so tak lah mengelupo sangat aku nak pegi umah pengantin ni.. adalah dalam 15 menet.. sehari sebelom majlis aku dah mula gerak balik kampung dulu… tido lu umah uwan.. esok paginye baru cargas!!

Macam biase.. majlis bejalan lancar… cuma masalah sket dengan mak andam.. lewat sket sebab banyak job mak andam tu kena handle pada hari yg sama…

Pengantin ni plak memang spoting habeh… pun jeneh tak reti letih.. suruh je buat apa.. musti ikut punye.. hahah! sampai aku plak yg letih amek gambo… boleh pitam weh~

Berikut sedutan dari custom album dorang..

Comments
  1. Dz.Julea says:

    w0w…
    wlup0n lam0 k0 p0rap natang neh…tp melet0p la…=)
    siap t0reh g0tah laks tuh…gud j0b br0..

Leave a Reply

