WEDDING @ RAWANG

Posted: March 6, 2010 in Uncategorized

Hari ni paling caya buat aku.. pest time aku makan banyak waktu buat job tangkap gamba kawen.. mana tak nye! Sarapan pagi bute dlm pukul 4 pagi kat Mahboob ngan Dak Ayu… pastu dengan tak makan apa2 lepas tu pegi buat job kat Rawang pada jam 3 petang tu!… memula nak gak Lunch dulu.. tapi ghase maleh plak… dah sampai Rawang baru lah mula rase mengeriot-riat usus kecik.. hah! baru adahal.. mana plak nak carik nasik… sampai ghumah pengantin usya2 gak nasik.. haram! dah tentu lah dorang makan kat dewan nanti.. so apa hal plak nak masak kan!? hahaha! padan muka aku! (ayat cover : dorang masak kut cuma aku tak ada waran utk geledah dapo dorang!.. hahaha! fuh! sib baik ada alasan kukuh.. kalu tak mau kena tengking ngan Jalal bila baca mende ni!)

Job kali ni yeklah timbal balik bagi job minggu lepas kat Perak.. belah pompuan… dan today yeklah belah lelaki plak.. tempatnye yeklah kat Peransang Golf Club (agaknye.. aku pun tak semak nama betul tempat tu).

Berbekalkan perut yg berkeroncong… aku layan je acara tangkap gambo ni.. sib baik ada kawan (Dak Grey) teman amek gamba.. kire tak lah kalut sangat…

Ok.. sampai acara makan beradap! dengan kurang adap.. lepas je aku posingkan pengantin cara nyuap pasangan dengan cara yang susah2 apa lagi.. terus aku serbu kaunter makanan! Amek kau!! kan main banyak lagi nasi ngan lauk aku borong!! huh! lapo beb! tak tertanggung! Nyap! nyap! nyap! (bunyi aku ngunyah makanan .. lebih kurang cam tu lah bunyinye… kalu nak betul2 susah plak aku nak taip kat sini)

Hari ni tak sempat nak upload gambo tadi.. so layan je lah gamba kat Perak hari tu.. Daaa!

Pix Info : Kampar, Perak, EOS 50D, 17mm, F/7, 1/85, ISO 320

Pix Info : Kampar, Perak, EOS 50D, 17mm, F/10, 1/125, ISO 500

Pix Info : Kampar, Perak, EOS 50D, 17mm, F/7, 1/85, ISO 320

Pix Info : Kampar, Perak, EOS 50D, 29mm, F/4.6, 1/125, ISO 500

Comments
  1. zaisha says:

    cantik betul cara bye tangkap gambar den … i memnag suka

Leave a Reply

