CARGAS!

Posted: January 29, 2010 in Uncategorized

Huh! Tak tau kenapa.. semalam dapat job yang memakse aku buat secara cargas! stock deadline 3 jam gitu!

[trima panggilan]

“bro! urgent bro!.. ko kena tolong aku”

“Erk! tolong mende sampai kalut sangat neh!?”

“Job ngan Touch & Go, payment dah ready! tapi design takde lagik! seblom opis tutup aku kena email”

“Alahmak.. betul punye kalut neh!”

“Jangan risau bro! aku bayo ko… Ribu-ribu punye! ko sebut nak brape!”

“Erk! aku kalu ngan kengkawan ni payah nak letak harge.. kut sepuluh ringgit pun aku amek!”

Beliau ni classmate aku kat ITM dulu…

Punye lah kalut cakap lu! nak tanak kena hadap gak! dah itu keje aku!

[panggilan setrusnye]

“Bro! client nak tengok design album.. boleh siap ke?”

“Erk! blom mula lagi lah bro! tengah kalut buat mende lain ni”

“Tolong bro.. kalau boleh hari ni jugak dorang nak”

“Erm.. siap nanti aku email”

Pergh! satu lagi bala!… slalu satu album amek masa dlm 2-3 hari baru siap (buat sambil tengok TV ngan kunyah keropok).. ni nak ngadap 3 album sekali gus dlm masa beberapa jam je ni! Cam biasa.. dah itu keje aku layan je lah!

Dan macam biasa.. semua tugasan bejaya di selosaikan dengan bergayanya! Alhamdulillah!

Alahmak! sample kotak utk produk sarang burung blom amek lagi.. kene ke S. Alam plak ni!

CARGAS!

Berikut yeklah gambo yg aku amek pada majlis perkahwinan kat Gombak…

Pix Info : Gombak, EOS 400D, 30mm, F/2.8, 1/100, ISO 400

Pix Info : Gombak, EOS 400D, 22mm, F/2.8, 1/60, ISO 400

Pix Info : Gombak, EOS 400D, 38mm, F/2.8, 1/60, ISO 400

Comments
  1. zam says:

    wah ini gue terlibat samer…
    hahhaha…
    nice experience

Leave a Reply

